Tuesday 12 April 2016

Doa Hilangkan Sakit @ Pening Kepala

Assalamualaikum..


Alhamdulillah kali ni saya berkesempatan untuk kongsikan DOA yang saya sendiri amalkan bila rasa sakit @ pening kepala.. Sebelum ni saya selalu sakit kepala nak pulak kalau b alik kerja lambat.. Kepala terperap dalam tudung kan.. Hihi..

Sebenarnya sebab kepala kita tak dapat OKSIGEN yang mencukupi.. Sebab tu sakit kepala..

Ok saya kongsikan cara hialangkan sakit @ pening kepala..


  1. Tarik nafas dalam2 & lepaskan perlahan-lahan.
  2. Letakkan tapak tangan dekat tempat sakit.
  3. Baca ayat ni : 

            Surah Al-Waqiah Ayat 19

Maksud : "Mereka tidak pening kerananya dan tidak pula mabuk "
      
      4. Baca ulang-ulang kali hingga rasa sakit berkurangan.

Saya dah cuba dan amalkan. Alhamdulillah berkat doa ddan dengan keizinan Allah, sakit kepala saya hilang.

Semoga dapat membantu..


No comments:

Post a Comment